16 februar, 2014

Søndag

Nå har jeg blogga hver dag en uke, og det har vært bra. Av og til må man gjøre mye av noe for å virkelig komme inn i det. Og nå kan jeg trygt si at jeg har kommet inn i en bloggflyt.  Jo mer man skriver, jo enklere blir det. Den neste uka skal jeg skrive når jeg har noe å dele. Og det blir forhåpentligvis oftere enn før:)

Prøysenprosjektet som jeg jobber med har til nå vært til stor inspirasjon, og denne uka har jeg brukt en del tid på å eksperiementere med nye lyder på min nord electro og lagd en ny versjon av en kjent låt. Det føles som en ære og ha fått et sånt oppdrag. Å tolke Prøysen inn i nåtiden, få velge blant utallige tekster og melodier og lage sine egne versjoner av dem.
Jeg legger lista høyt og har som mål å lage noe nyskapende. For når vi får tolke noe fra en så kjær og fantastisk kunstner, da må vi gjøre vårt aller ytterste for at det skal bli så bra som mulig! Jeg gleder meg til fortsettelsen:) Ha en god søndag <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar