11 november, 2014

Å utfordre november

Jeg har gått en del turer i det siste. I vind, sol og i går var det øsende regnvær. Det har blitt både korte turer inne i byen, og en lang tur gjennom skog og mark. Det er en så god følelse. Tankene bare kommer og går, og formen blir bare bedre og bedre. Jeg har lenge hatt lyst til å bli flink til å ta beina fatt og komme meg ut. Det gjelder å alliere seg med venner eller kjæreste. Ta på seg godt med klær og gode sko, slik at man kan gå ut når som helst. Endelig har jeg fått det til:)

November er en tung måned. Det blir mørkt, det regner mye, og noen dager er så sure og kalde at jeg mest har lyst til å sove. Men jeg har bestemt meg for å utfordre denne årstiden vi er inne i. Prøver å utnytte den med å gå tur, gå på kafe, tenne lys og lage julegaver. For dette mørket må vi gjennom uansett.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar