13 januar, 2015

I året som gikk:

  • ble det mange timer med hjemmekontor som resulterte i spillejobber og nye kontakter.
  • gjorde hønene seg til da jeg slapp dem ut om morgenen og gav dem gress.
  • stekte jeg mange vafler på vedkomfyren på museumsjobben.
  • fortsatte jeg å pusse opp på hytta, og et rom gikk fra å være sånn passe kjedelig til superkoselig i løpet av et par dager.
  • gav kjøkkenhageprosjektet mersmak, friske salater og smakfulle gulrøtter. 
  • gikk jeg til anskaffelse av en klangboks til mikrofonen min, og ble min egen lydtekniker.
  • ble det mye brevveksling som gav masse glede.
  • hadde jeg førjuls- julaften som gav mersmak.

2 kommentarer:

  1. Så mye fint! Jeg skal steke vafler på Enerhaugen noen ganger i vinter, tror jeg. Det blir bra :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, så koselig! Det blir bra å bli kollegaer igjen:)

      Slett