20 oktober, 2014

Med høsten kommer klovnen

Jeg har hatt klovnekurs på folkehøgskole igjen. Tradisjonen fortsetter, og det er veldig stas. I løpet av et par dager lærer jeg standup- elever å utvikle sin særegen karakter som de kan spille med. Det er moro å se hvor lite som skal til før de blir en helt annen :o) 

På museumsjobben har jeg begynt å strikke tøfler. Fant økologisk ull og satte i gang. Med superenkel oppskrift blir det snart et nytt par som kan varme kalde føtter i vinter. Det er så fint å strikke litt. Liker den meditative følelsen. Og så er det så gøy å lage noe helt selv.

Tenner lys hver morgen og kveld, tuller meg inn i varme skjerf og trer lua på hver morgen. Liker den kalde luften og de fine fargene. Det er ordentlig høst! Fra kjøkkenvinduet mitt følger jeg med på det store treet utenfor. Ha en god mandag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar