07 desember, 2014

Spagettigarndilla

Jeg er på strikke og heklekjøret. Det begynte med tøfler, og nå har det blitt skjerf i en frisk farge til den grå kåpa mi, julekule og kurver. Det er så gøy å lage noe selv. Jeg tror at jeg aldri kommer til å bli lei av det. 

Da jeg var inne i strikkebutikken her om dagen, oppdaget jeg spagettigarn. Det er nøster laget av tøyrester. Det går an å lage det selv ved å for eksempel klippe opp strimler fra en gammel t- skjorte, men jeg valgte å kjøpe en stor bunt til å begynne med. Heklnåla er på 12 mm, så her går det unna. Gjennom youtubevideoer og Pinterest- inspirasjon har jeg nå laget et gulvteppe og en kurv på veldig kort tid. Jeg liker best å jobbe med pusleprosjekter som kan bli fort ferdig, så dette passer meg perfekt. Og på nøstet står det hooked, og det kan man trygt si at jeg er. Anbefales!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar