23 februar, 2015

Om å prøve noe nytt


Jeg har begynt med noe jeg kaller "middagsprosjektet". Det er veldig enkelt, og til nå har det vært inspirerende. Sammen med kjæresten planlegger jeg innkjøp og menyer for den kommende uka og leter etter bra bilder av supergod, helst enkel og sunn mat. Jeg kaller meg ikke vegetarianer, men spiser svært lite kjøtt og foretrekker vegetar og veganermat. Det finnes så uendelig mange bra oppskrifter på den type mat, og så ser den og smaker den ofte renere og bedre synes jeg.

Det viktigste med prosjektet er å få i seg nok vitaminer, få mer energi og prøve nye smaker. Og vi merker forskjell allerede!

For å få inspirasjon og finne oppskrifter, har jeg gjort dette kuppet av en bok på mammutsalget, i tillegg til å bruke denne appen og favorittsiden Pinterest.

Jeg lager også en del desserter, og favoritten er smoothie. Jeg kommer tilbake med en oppskrift ganske snart:) På gjensyn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar